Bulgaria Mall е търговски център в София, официално открит на 1 декември 2012г.
Bulgaria Mall е място, което предлага на своите посетители различно изживяване. Това се дължи на няколко ключови предимства:стратегическа локация; дизайн, гарантиращ лесна ориентация;огромен стъклен покрив, подсигуряващ естествена светлина; улесняващи решения за родителите; селектирани брандове.
Разположена на кръстовището на бул. "България" и бул. "Т. Каблешков", сградата на Bulgaria Mall привлича погледите със своята стилна външна архитектура. Вечер търговският център е още по-впечатляващ, защото се осветява от LED светлини, организирани в динамично управляема фасада – техника, която "оцветява" мола по всякакъв възможен начин.
Архитектурният проект на Bulgaria Mall е подготвен от израелскaта компания MYS Architects Studio. Българският партньор е 17.5 Studio. Голямото предимство на дизайна е лесната ориентация. Четирите етажа (партер + 3 етажа) на търговския център са проектирани около голямо свободно пространство – архитектурно решение, което помага на посетителите да се ориентират лесно и им дава добра видимост от и към всяка точка на търговския център.
Едно от преимуществата на България Мол , пред другите молове в София, е естествената светлина, която влиза през огромния стъклен покрив на сградата - един от най-големите такива в Европа. Остъкленият покрив впечатлява не само с площта си от 1 300кв.м., а и с факта, че използваното стъкло спира инфрачервените лъчи, което гарантира, че температурата вътре в мола не се влияе от външната. Така посетителите на търговски център могат да се разхождат под приятната естествена светлина на дневното слънце.
Уникален е и цялостният вътрешен дизайн на мола. Интериорът е решен изцяло в бяло и е впечатляващ с гъвкавите си форми и елегантни прожектори, които прибавят закачливи цветни акценти. Овалните форми, напомнящи на тези в природата, са ключов елемент от дизайна.
Bulgaria Mall заема площ от 128 000кв.м, като отдаваемото пространство е 34 000кв.м. Проектът включва изграждането и на офис-кула.
Посетителите на мола ще бъдат изкушени от разнообразни, но селектирани марки, като само тук посетителите могат да се докоснат до британския стил на веригата универсални магазини Debenhams, която открива първия си магазин за България. Той се намира точно до самия атриум и е разположен на три етажа с вътрешни ескалатори. Нови за булгарският пазар са и магазините на Liu Jo и Fornarina. Esprit пък представят новата си концепция магазини California именно чрез новия си магазин в Bulgaria Mall. Hippoland също са се постарали да изненадат посетителите с най-уникалния си магазин за страната.
Интересен и различен е и последният етаж, на който се намират 6-те салона на кино Арена, създадени според последните тенденции в технологиите, и всички заведения за хранене. Целият етаж е решен в стила на просторен и модерен ресторант, в който посетителите могат да се настанят удобно на разнообразие от уютно организирани кътчета за сядане. На същото ниво посетителите ще открият и утвърдената верига книжарници Booktrading, заещама около 3 000кв.м. Любимият на всички родители и деца детски център Extreme Kids е разположен на същото ниво и в рамките на 3 000кв.м и предлага огромно разнообразие от занимания за най-малките посетители на Bulgaria Mall. Точно до детския център се намира и магазинът на Pulsar, където всички малки и пораснали деца могат да намерят любимите си електронни игри. Към този етаж има и просторна южна тераса, която лятото ще се ползва като част от местата за похапване и релакс с гледканасочена към Витоша.
На -2 етаж са съсредоточени всички обекти, които предлагат ежедневно необходими услуги - хипермаркетът Carrefour, заемащ площ от 5 600кв.м., а около него има: вкусна пекарна – първата за България автентична немска пекарна Mr.Bakery; химическо чистене; цветарски магазин; фризьорски салон; туристическа фирма; оптика; финансови услуги; домакински уреди и стоки за бита.
На разположение на всички посетители са четирите подземни паркинг нива, които предлагат около 1 100 паркоместа.
Прочети още
Коментари · 1
Има всичко необходимо в "България мол", без молът да е нещо специално.